Міф №1: Щоб стати консультантом, потрібно багато знати! / Сімейне консультування / RealLife

Міф №1: Щоб стати консультантом, потрібно багато знати!

король говорить!Існує дуже багато міфів про те, як стати затребуваним психологом, консультантом і тренером.

Дуже часто нас гальмують хибні уявлення, які міцно засіли у нас в головах. Щоб застерегти вас від помилок, розглянемо найпопулярніші міфи про професію консультанта.

Щоб стати консультантом, необхідно довго вчитися

Обов'язково подивіться фільм «Король говорить». Там якраз розказана історія фахівця, який без освіти, просто веде свою практику і сміливо діє.

І завдяки своєму бажанню допомогти іншим людям він робить приголомшливі речі і піднімається на такий рівень, що допомагає королю Англії в дуже важкий час, коли починалася Друга світова війна, знайти можливість розмовляти.

У нього немає ні сертифіката, ні диплома, ніяких регалій. Цей фільм вчить нас, що найважливіше - це дійсно допомагати людям, вірити в себе, вірити в людей, діяти. Коли ти знайшов свою справу, знайшов те, що тобі подобається, потрібно просто це розробляти, застосовувати на практиці.

Хочу отримати третю освіту

На тренінгах часто можна зустріти людей, які дуже пишаються тим, що у них декілька вищих освіт. Завжди знаходиться хтось один, хто говорить: «Я маю дві вищі освіти - бухгалтера, економіста, і ось я вирішив, що мені потрібно третю освіту - психологічний. У мене і так добре з економікою, я зараз ще бухгалтерію веду і думаю, може бути ще психологом стану ».

І все б нічого, це добре, коли людина настільки всебічно розвинений. Але коли ви подивіться на цю людину, ви розумієте, який він невротик! Він сам не розуміє, що у нього в житті твориться. Це тому, що дуже велика кількість знань створює величезний хаос.

Чим більше знань, тим складніше ними управляти. Експерт - це та людина, яка вибудовує певну структуру в тій улюбленої області життя, знань, де він хоче спеціалізуватися.

Одна з причин, чому люди отримують дуже багато знань - ілюзія, що вони отримають чарівні рекомендації, якісь ідеальні правила, дотримуючись яких, вони будуть успішні.

А навіщо це вам?

Але знання - це просто знання, це просто набір теоретичних відомостей, інформації. І якщо ми не докладаємо знання до практики, вони стають просто сміттям, який забиває нашу голову і створює ілюзію, що з нами все в порядку.

Тобто, як правило, знання - це відхід від страхів, але це не практичне застосування, тут дуже часто не вистачає співпраці з іншими людьми.

А консультант - це людина, яка весь час співпрацює, він весь час відкритий, і здорово, якщо у консультанта є своєрідна терра інкогніто, йому є куди розвиватися.

Якщо ви заповнені знаннями, клієнт буде викликати у вас роздратування, тому що він багато чого буде робити неправильно, не так, як вас вчили, не так, як ви знаєте.

Дуже шкода, коли знання накопичені, перероблені, вистраждані не приносять нікому користь, крім тебе самого. Тому потрібно вибирати, чому і у кого вчитися, а потім прагнути застосовувати на практиці.

Отримайте 4 видеоурока
«Як розпочати консультувати»